توضیحات فایل

کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در ۶۹ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.

فایل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی حسن اسماعیل پور یکی از منابع معرفی شده، جهت آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، به شمار می آید.

پیشگفتار
در هزاره جدید، بازاریابی بین المللی، روش زندگی شرکت هایی شده است که قصد دارند به بقا و رشد خود در این دنیای پویای اقتصادی ادامه دهند. دهکده جهانی که هنوز چند صباحی از عمرش نگذشته، به بازار جهانی تبدیل شده است.
در این بازار جهانی مرتب رقبای جدیدی سربرمی آورند و رقبای قدیمی نیز با روش های گوناگون بازاریابی بین المللی مثل پیمان های استراتژیکی، خرید شرکت های خارجی و یا ادغام با آنها، برای خود سینرژی ایجاد می کنند. پدیده جهانی شده هم شرکت ها و هم دانشکده های مدیریت را مجبور کرده است که به شکل مدرن و پیچیده تری با بازاریابی بین المللی برخورد کنند و به این ترتیب مقوله بازاریابی بین المللی متناسب با نیاز بازار جهانی تکامل پیدا کرده است.

 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور

مدیریت بازاریابی حسن اسماعیل پور

مبانی مدیریت بازاریابی اسماعیل پور

پی دی اف کتاب بازرگانی بین الملل

کتاب بازرگانی بین الملل pdf

خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی فیلیپ کاتورا

کتاب مبانی بازاریابی

دانلود کتاب بازاریابی بین الملل دکتر بابایی

دانلود رایگان کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی

 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : بازاریابی ,مدیریت ,المللی ,جهانی ,کتاب ,اسماعیل ,خلاصه کتاب ,مدیریت بازاریابی ,کتاب مدیریت ,بازار جهانی ,المللی اسماعیل ,کتاب مدیریت بازاریابی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Alexis وب سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری مرتضی چیذری WMY 2000 نابکده هزار چشمه‌ی نور می‌جوشد از دلم نرم افزار مشاوره تلفنی با موبایل Michele